Search

Jonas Eriksson: ”Domarna har slarvat – Sverige skulle haft straff” - Sveriges Television

Jonas Eriksson: ”Domarna har slarvat – Sverige skulle haft straff”  Sveriges Television

Efter Sveriges semifinalförlust mot Nederländerna har det riktats kritik mot den kanadensiska domaren Marie-Soleil Beaudoin. Speciellt en utebliven svensk ...

Visa full täckning på Google Nyheter
Jonas Eriksson: ”Domarna har slarvat – Sverige skulle haft straff” - Sveriges Television
Läs mer


Bagikan Berita Ini

0 Response to "Jonas Eriksson: ”Domarna har slarvat – Sverige skulle haft straff” - Sveriges Television"

Post a Comment

Powered by Blogger.