Efter Sveriges semifinalförlust mot Nederländerna har det riktats kritik mot den kanadensiska domaren Marie-Soleil Beaudoin. Speciellt en utebliven svensk ...
Visa full täckning på Google NyheterJonas Eriksson: ”Domarna har slarvat – Sverige skulle haft straff” - Sveriges Television
Läs mer
Bagikan Berita Ini
0 Response to "Jonas Eriksson: ”Domarna har slarvat – Sverige skulle haft straff” - Sveriges Television"
Post a Comment